#MP8 | PPC kampaně s Marketingovou Plzní

14. 3. 2019

Už jsme probrali data za rok 2018, stihli naplánovat expanzi do zahraničí a teď přišel čas na revizi a optimalizaci výkonových PPC kampaní. Březen je na to ideální čas! 📅 A nezapomeň, na dalších akcích se budeme bavit i o biddingu a XML feedech, takže určitě přijď – ať jsi v obraze!

O čem to bude?

Jak už je z názvu události patrné, bude to o PPC kampaních. Nebudeme ale řešit úplné základy, půjdeme více do hloubky. Budeme se věnovat především optimalizaci kampaní ve vyhledávací síti. Řekneme si o tom, jak si usnadnit práci při správě vytvořením dobré struktury kampaní. Následně projdeme přes možnosti rozvoje, efektivitu 💸.

Vysvětlíme, co znamenají metriky používané v PPC systémech a jak se vzájemně ovlivňují. Ukážeme si, jak monitorovat konkurenci a zakončíme to automatizací. Protože dělat vše dokola, když se to nemusí, je zbytečné. 

Kdo přijede?

Přijede Verča Brindzová. 📈

PPC reklamnou se zabývá již od roku 2011. Má za sebou práci pro klienty jako je Allianz pojišťovna, a.s., Fortuna Game a.s., Asseco Solutions, a.s., Global Wines, s.r.o. nebo Golden Gate CZ a.s.. Začínala v agentuře Sun Marketing (dnes Taste Sun), kde byla 2 roky jako PPC specialista a pak téměř 3 roky vedla deseti členné oddělení výkonové reklamy a webové analytiky.

Od roku 2016 je autorizovaným Google Partners Certified Trainer (1 ze 14 v ČR) pro poskytování odborných školení Google Ads. Tento titul pro rok 2019 obhájila již po 4. za sebou.

Je konzultantkou výkonové online reklamy na volné noze. Specializuje se na správu PPC kampaní v Google Ads, Skliku a Facebooku pro střední a velké klienty (e-shopy, B2B i B2C). Provádí konzultace, audity, odborná školení, pomáhá s navržením marketingové strategie, s přípravou a analýzou PPC reklamy, vyhodnocením účinnosti online reklamních kampaní a samotných webových stránek.

Pro koho to bude a proč přijít?

PPC kampaně nejsou jen pro PPC specialisty. Jsou pro všechny, kteří chtějí dělat kampaně lépe nebo si chtějí na své PPCčkaře došlápnout. Je přeci důležité vědět, jak váš PPC specialista kampaně dělá a zda dělá maximum z toho, co může. 📈

Protože nebude tohle miniškolení o základech, bylo by fajn mít tušení, o čem to celé je. K tomu ti pomůže třeba klikařům průvodce PPC reklamou – zaklik.cz

Kdy a kde?

Workshop na PPC kampaně proběhne 14. března 2019 v nových prostorách Techheaven v Cukrovarské ulici č. 20. Na narozky Petr Krauz, takže to taky náležitě po akci oslavíme přesunem a jedním nealkoholickým Birellem v DEPO2015.

Začínáme v 18:00, přijď tedy nejméně 15 minut s předstihem, ať máš místo, nějaký ten drink a stihneme si popovídat. ⏰

ℹ️ Údaje o události budeme doplňovat nebo trošínku měnit. Datum a čas události jsou ale údaje vytesané do kamene. Na pískovec se sice nedá 100% spolehnout, ty ale rezervuj čas v kalendáři a rozhodně přijď! 🙏🏻

Tak #páčko

Kapacita workshopu se již naplnila a máme krásných 40 registrací. Kdybyste náhodou chtěli přijít a nemáte lístek, tak nám prosím napište na info@marketingova-plzen.cz a uvidíme, jestli něco dokážeme vymyslet.

Stej in tač a.k.a. zůstaň ve spojení

info@marketingova-plzen.cz

Chceš přednášet nebo znáš někoho, kdo do toho půjde levou zadní? Máš nápad na super téma nebo by tě něco straaašně moc zajímalo?

Napiš.